reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
sona hruzikova

sona hruzikova

Bloger 
  • Počet článkov:  139
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Musí sa, pomyslela si a rozvážne ponorila štetec do farby, udržať na úrovni prostého zážitku, jednoducho cítiť, že toto je stolička, toto stôl, ale zároveň cítiť aj to, že je to zázrak, je to extáza." Virginia Woolfová Zoznam autorových rubrík:  dušouúlomkyspoluhrach o stenuSúkromnéNezaradené

reklama

spolu

Obrazy

sona hruzikova

Obrazy

Z tašky ráno vyberám ružovú vstupenku. Detail divadla, názov predstavenia, na druhej strane logá partnerov. Páska z koncertu ostala niekde na stole. (Moje papierové spomienky.) A ďalej myslím na Posledné tango v Paríži. (Tie moje papierové dôvody.)

  • 6. feb 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 9
Podoby

sona hruzikova

Podoby

Skončil sa lov vlkov. Na jar sa im narodia mladé, bude sa treba o ne starať, zháňať potravu, viesť usadlý spôsob života. No na jeseň, keď budú vĺčatá odrastené, svorka začne putovať a v zime sa možno pripojí k príbuzným. (Niekedy sa zdá, že požierajú Červené Čiapočky, ale možno len udržiavajú rovnováhu.)

  • 21. jan 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 11
Nerozhodne

sona hruzikova

Nerozhodne

Remíza na duši, súper neznámy.

  • 12. aug 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
Iluzórne

sona hruzikova

Iluzórne

Človeka netvoria bunky, ale príbehy. Na chrbte tragédie, nohy nesú sny, oči majú farbu spomienok, pery chutia ilúziami.

  • 31. máj 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 12
Keď si pripadám ako vzťahový dinosaurus

sona hruzikova

Keď si pripadám ako vzťahový dinosaurus

Tak som sa nejako dostala k tomu, že mám pre jeden magazín pravidelne čmárať články o vzťahoch. Nie je problém, myslela som. Srandy kopec, napíšem niečo pre sliepky a bude. Nie je. Veď ja o tých vašich vzťahoch absolútne nič neviem.

  • 30. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 22
reklama
Pateticky o láske

sona hruzikova

Pateticky o láske

Stalo sa to v polovici mojej doterajšej existencie. Presne o takomto čase. Leto začínalo chutiť. Kvitli ruže, úsmev vždy prešiel okolo lásky. Vtedy, keď som na ňu hádam ešte nemala nárok.

  • 8. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 16
Chyby mužov, kategórie žien...

sona hruzikova

Chyby mužov, kategórie žien...

Spoločenstvo blogerov má zaujímavú vlastnosť generalizovať a vyjadrovať všeobecnú pravdu, najmä čo sa vzťahov týka. (táto veta a vlastne aj celý článok je toho dôkazom :) Buď sa hľadá ideál, alebo sa opačnému pohlaviu vyčíta, ako nemožne sa správa. A často jedno nevylučuje druhé.

  • 3. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 54
Keď ma chytíš za ruku, budem sa tešiť ako blázon

sona hruzikova

Keď ma chytíš za ruku, budem sa tešiť ako blázon

Nechcem, aby mi bolo mizerne, keď ma ráno pobozkáš.

  • 25. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 54
Internet je to najromantickejšie, čo máme

sona hruzikova

Internet je to najromantickejšie, čo máme

Amorove šípy sme vymenili za „:)“.

  • 4. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 45
Soňa, ja ťa milujem. Ty si taká sprostá

sona hruzikova

Soňa, ja ťa milujem. Ty si taká sprostá

Vyrastala som v časoch, kedy náš trh zaplavili škuľavé medvedíky z čínskeho dovozu horlivo vyznávajúce lásku. A spoločne so spoločnosťou som dospela do éry častého zakonzervovania citov do stošesťdesiatich znakov. Napriek tomu mám pred slovami typu „ľúbim ťa“ rešpekt.

  • 5. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 26
reklama
SkryťZatvoriť reklamu