reklama

Ticho

Prší a mohlo by v tom byť čosi magické. Pocit večného polárneho dňa, opustených kolotočov alebo aspoň jesene, ktorú skloňujeme už od mája. No je to len dážď a po ňom mláky.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Niekedy mi je celkom bezdôvodne nie dobre a potom iba čakám, kým to prejde a miesto mňa sem príde niekto lepší. Zaklope, slušne sa pozdraví, vyhrnie si rukávy a pustí sa do práce. Odprace tieto myšlienky, uloží ich do hojdacieho kresla, zakryje dekou a uspí. A večer mi uvarí čaj.
Chcela by som mať svoju krajšiu alternatívu, iba tak, pre seba, na tiché momenty a múdre počúvanie. Aby som dookola nemusela písať o tom istom, o porozumení a spriaznenosti. Chcela by som byť silnejšia.

Skrývam sa a do tmy pretkanej pavučinami sa pýtam, koho chcem oklamať. Koho? Všetko som stihla označiť ako príliš jednoduché, lacné, zbytočné, a teraz si nechcem priznať, že to potrebujem. Tak ako vtedy. Túlam sa minulosťou a márne hľadám, čo som v nej zabudla. A niekedy bláznivo verím, že sa to ešte môže zmeniť.

Nie je to nič konkrétne, som to iba ja.

Svet stráca svoje kúzla. Ostávajú z nich iba stručné poznámky v diároch, v ktorých dávno nikto nelistuje. Pozametali sme aj črepy a teraz na nás už len sadá prach. V krajine za oknom prší, hudba vnútri dohrala, izbou sa ozýva trhanie stehov na duši.

sona hruzikova

sona hruzikova

Bloger 
  • Počet článkov:  139
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Musí sa, pomyslela si a rozvážne ponorila štetec do farby, udržať na úrovni prostého zážitku, jednoducho cítiť, že toto je stolička, toto stôl, ale zároveň cítiť aj to, že je to zázrak, je to extáza." Virginia Woolfová Zoznam autorových rubrík:  dušouúlomkyspoluhrach o stenuSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu