reklama

Čisto

Ako keď po posledných objatiach, bozkoch a želaniach odíde návšteva a vnútri ostane ticho a dobre.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (40)

Oholené tváre mužov, voňavky žien. Intenzívne kontakty, smiech a ľudia v strehu. Voľakedy to volali spôsoby, nám je to už ľahostajné.
A napokon, mám to zidealizované. Asi by ma otravovala paušálna úcta na všetky hrúbky charakterov.

Stačilo by mi počúvať swing a vedieť niečo o veľkých citoch a malých tajomstvách. Dať do vázy kyticu, piť čierny čaj, jesť tvarohový koláč. Počúvať, ako mi niekto číta z knihy. Nič sa nepýtať. Nebyť cynická vo svojom prejave.

Takto to je vo mne. Momentálne. Minul sa rad na priaznivé okolnosti, pani za okienkom čaká na moje zásadné vyjadrenie. Dá sa ešte prebehnúť na oddelenie výberu horších možností. Odolám?
Keby mi povedali, že realita je realita a že raz sa prihodí aj mne, možno by som teraz bola menej cholerická. Bez problémom so svojskými interpretáciami, prijímaním a uznávaním za vhodné.

No túžba, aby sa niečo konečne udialo ľahko, melodicky a čisto, je čoraz silnejšia. Akoby som tušila, že aj v tom môže byť pointa. Tak trochu štylizovaná.

Teraz sa mi páčia nedele, porcelán a tandemové bicykle.

sona hruzikova

sona hruzikova

Bloger 
  • Počet článkov:  139
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Musí sa, pomyslela si a rozvážne ponorila štetec do farby, udržať na úrovni prostého zážitku, jednoducho cítiť, že toto je stolička, toto stôl, ale zároveň cítiť aj to, že je to zázrak, je to extáza." Virginia Woolfová Zoznam autorových rubrík:  dušouúlomkyspoluhrach o stenuSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu