reklama

Prežite Mikuláša so svojou kandidátkou na prezidentský post

Bolo mi oznámené, že na základe neznámych kritérií hodnotenia blogovania na Slovensku patrím medzi najprestížnejších 100 blogerov slovenských. Nezavádzam rodové a druhové meno nového živočíšneho druhu, takto bol štylizovaný úvod mailu, ktorý mi poslala záhadná pani zo Slobodného fóra.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (86)

Ďalej sa píše, že si vážia moju kreativitu a tú považujú za málo ocenenú. Tak reku, aby som prišla na mikulášsku párty. Či bude prítomný aj pán v červenom sa v maili ani na pozvánke nepísalo. Zato som bola ubezpečená, že sa budem môcť neformálne pozhovárať s pani Martinákovou. Aj na pohostenie sa možem tešiť, na grilované krevety napríkad. Stanovený je dokonca i dress code. Hm, akcia na úrovni... Ďakujem za pozvanie, so mnou nerátajte. Ani na Vianoce, Troch kráľov, moje meniny, Sviatok práce a ani na Výročie SNP.

Pre Slobodné fórum sa začalo zvolebnievať už pred pár mesiacmi. Zažila som to v predchádzajúcom zamestnaní. Malé aktivitky predsedníčky v našej lokalite, malý článoček o tom. Keby som nezažila, nezhovárala sa, nepísala, brala by som ten dnešný mail možno aj úprimne. No cítim v tom len odór nekonvenčne vytváraného vysoko pozitívneho a akýmsi spôsobom flexibilného imidžu.

Pokiaľ neberiem do úvahy možnosť, že spomínaný mail sa dostal do schránok viac ako stovky blogerov, zaujímali by ma tie kritériá. K+ za fotku? Neviem si vysvetliť, čím som tak zaujala, ale z toho rebríčka prestížnosti ma môžu pokojne vyradiť.

Pred voľbami si prečítam program všetkých kandidátov a s občianskym vo vrecku sa poberiem k urne čakajúcej na môj zásadný voličský hlas. Prednosť pri tomto akte dostanú tí, čo si odpustia podobné nezmyselné maily a pozvánky.

sona hruzikova

sona hruzikova

Bloger 
  • Počet článkov:  139
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Musí sa, pomyslela si a rozvážne ponorila štetec do farby, udržať na úrovni prostého zážitku, jednoducho cítiť, že toto je stolička, toto stôl, ale zároveň cítiť aj to, že je to zázrak, je to extáza." Virginia Woolfová Zoznam autorových rubrík:  dušouúlomkyspoluhrach o stenuSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu