reklama

Keď si pripadám ako vzťahový dinosaurus

Tak som sa nejako dostala k tomu, že mám pre jeden magazín pravidelne čmárať články o vzťahoch. Nie je problém, myslela som. Srandy kopec, napíšem niečo pre sliepky a bude. Nie je. Veď ja o tých vašich vzťahoch absolútne nič neviem.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (22)

Ľúbite sa všetci ako kone. Keď aj zrovna nie, treba vychváliť single život. A potom prezradiť, ako znova po rozvode začať niekoho ľúbiť ako koňa.

Neverím zaručeným radám a príručkám zvádzania. Ani kráľovským tanečným web stránkam. Viem len, že nič nie je zaručené. A ešte, že nech sa ma ktokoľvek snaží získať čímkoľvek, nakoniec aj tak budem existovať len vedľa jeho charakteru.

A vedľa takého jedného charakteru sa pomerne ťažko existuje. To si treba odžiť, odsmiať, odhádať, odkričať, odmlčať, odmilovať... Ako sa práve hodí, nie ako niekde píšu. Ale ľudia sa boja prejaviť, tvária sa ako instantné osobnosti, aby niekto náhodou nešiel len po ich peniazoch, jachte a ropnom vrte. Alebo aby si o ňom nemyslel, že je divný. Kedysi sa tomu tuším hovorilo aj výnimočný.

Odkedy som odišla z práce, vracia sa mojej značne nezaťaženej mysli množstvo spomienok. Veľa sa mi sníva a neočakávane sa mi vybavujú dávno zabudnuté momenty. Keď sa zameriam na vzťahovo-pokusovú časť môjho minulého života, konkrétne na časť spoznávania a jemného dvorenia, na všetky smsky, maily, telefonáty a kávy, nie je veľmi na čo spomínať. Bolo to príjemné a milé. Nebol však taký, z ktorého by som sa posrala.

Možno ma to časom prejde, ale stále čakám niečo majestátne. Nie v štýle romantizmu, že by som kvôli láske trikrát denne po jedle umierala. No príjemné a milé mi nestačí. Lebo také isté to môže byť aj s niekým iným. Chcem mať pocit, že takéto vzácne krehké a predsa stabilné to s nikým iným nezažijem.

Keby som sa od šestnástich vrtela na diskotékovom parkete, možno by som toho mala viac odžitého a na vzťahy triezvejší pohľad. Teraz by som si pri čmáraní článkov netrhala vlasy, ale s ľahkosťou a pôvabom by som konkurovala Matkinovej poradni. Pravda je však taká, že ja o tých vašich vzťahoch skutočne nič neviem...

sona hruzikova

sona hruzikova

Bloger 
  • Počet článkov:  139
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Musí sa, pomyslela si a rozvážne ponorila štetec do farby, udržať na úrovni prostého zážitku, jednoducho cítiť, že toto je stolička, toto stôl, ale zároveň cítiť aj to, že je to zázrak, je to extáza." Virginia Woolfová Zoznam autorových rubrík:  dušouúlomkyspoluhrach o stenuSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu