reklama

Keď medzi spolubývajúcou a sexuálnou mašinou nie je žiadny rozdiel

Na displeji Calvin a Hobbes. Úsmev. Prijať hovor. „Sloňa, ja som musel utiecť z bytu. Ona ma takmer znásilnila. Neviem, čo idem robiť, ale nevrátim sa tam.“ Úsmev mi v tej chvíli zamrzol.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (92)

Volal kamarát. Reč bola o našej spolubývajúcej. Sľúbila som mu, že poslednú spoločnú noc na byte budeme spolu, otvoríme si fľašu narodeninového veltlínskeho a bude nám dobre. Rovnako, ako to bolo po celý rok. Poobede som sa však ledva doplazila domov a zvyšok dňa som strávila v stabilizovanej polohe hydratujúc sa. Návrat do Nitry preto nebol možný. Šialene ma to mrzelo a do toho ešte prišiel tento telefonát.

Predstava mladého chalana utekajúceho pred polonahou nadržanou ženskou by sa pokojne mohla objaviť aj v nejakom sitcome. Humoriáda prvého stupňa.
Odišli sme z bytu, kde s nami bývali ďalší štyria chalani, aby sme sa presťahovali k štyrom babám. Od prvého dňa sa mi kamarát sťažoval, že jedna z nich na neho nevhodným spôsobom čumí. Pripomenula som mu jeho paranoju a ďalej som sa tým nezaťažovala.

Čumenie prerástlo do blbých narážok, drzo za ním chodila do izby, aj keď jej na to kamarát nedal žiadny dovôd. To už som verila, že je nadržaná viac, ako by sa patrilo. Raz sme boli dokonca svedkami jej intenzívneho kuchynského zbližovania sa s bielovlasým neznámym dedkáčom. Mienku sme po týchto incidentoch o nej mali dosť úbohú, ale stále som ju považovala za neškodnú.

Neškodná mladá baba však mala stráviť noc sama na byte s mojim kamošom. To si vysvetlila tak, že tú noc strávia v jednej posteli. Prišla za ním, začala sa vyzliekať, dotýkať sa jeho aj seba. Keď jej povedal, že je šťastne zamilovaný, predniesla mu celú teóriu o tom, ako ona na lásku neverí a jediné, čo chce, je sex. A opäť sa na neho vrhla.

Potom nasledoval kamarátov útek, kedy za ním ešte niečo na celé sídlisko vykrikovala z balkóna a spomínaný telefonát s otázkou čo mal a má robiť. Na tú druhú sme spoločne vymysleli niekoľko alternatív, v najhoršom prípade som bola pripravená ho inštruovať, ako sa dostane do našej niekoľko desiatok kilometrov vzdialenej malebnej dedinky.

Ako sa mal zachovať v danej inkriminovanej situácii neviem doteraz. Dohovoriť si mladá dáma nedala. Udrieť nadržanú esbéeskárku by sa kamošovi asi neoplatilo. A volať políciu? Myslím, že by sa dobre pobavili.

A čo by som robila ja? Toľko nocí som strávila na byte s dvoma úplne neznámymi chalanmi, ktorí sa dopovali steroidmi a tvárili sa všelijako, len nie ako inteligentní gavalieri. Viem, že mali rôzne poznámky k mojej prítomnosti na byte, ale predo mnou nepadla nikdy ani jedna sexuálna narážka. Zato život s nimi bol aj tak utrpením . Že im v ich primitívnych hlavách nenapadlo mi akokoľvek ublížiť, bolo asi len šťastie.

Po týchto skúsenostiach vrelo všetkým odporúčam život na priváte s cudzími ľuďmi. Možno budete mať to šťastie, že sa vám podarí bývať s amatérskymi nadšenými biológmi, ktorí si v chladničke a na balkóne budú s láskou pestovať novoobjavené živočíšne druhy a inú háveď. V inom prípade budete mať o sexuálne radovánky iste postarané. Ak aj nie, vaši drahí spolubývajúci si určite svojou prirodzenosťou a jedinečnou povahou nájdu cestu, ako vám spríjemniť spoločný život.

sona hruzikova

sona hruzikova

Bloger 
  • Počet článkov:  139
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Musí sa, pomyslela si a rozvážne ponorila štetec do farby, udržať na úrovni prostého zážitku, jednoducho cítiť, že toto je stolička, toto stôl, ale zároveň cítiť aj to, že je to zázrak, je to extáza." Virginia Woolfová Zoznam autorových rubrík:  dušouúlomkyspoluhrach o stenuSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu