reklama

Tak, a je po kariére

Dala som výpoveď. Idem na materskú.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (36)

Štvrtok mal silnú príchuťou slobody. Prišla som za jediným manažérom, ktorý sa v tom okamihu nachádzal vo firme a poďakovala som sa za spoluprácu. Čakala som teátro, slzy, vyhrážky, prosenie. Samozrejme, nič z toho sa nekonalo. Každý je nahraditeľný.Bola som informovaná, že ideálne by bolo, keby som za seba našla náhradu a stihla ju aj zaučiť. Môj pôvodný plán mal síce názov „Chladnokrvný útek“, ale kúsok solidarity vo mne ostal. Tak som ajsíkjuovala spolužiačke, či ma nechce vystriedať na mojom lukratívnom miestečku malej mediálnej hyeny.Vďaka z jej strany doteraz nemá konca. Dúfam, že o nejaký ten mesiac sa to nezmení na nenávisť rovnakej intenzity. Ale zatiaľ je to skvelý pocit šikovnej babe ponúknuť príležitosť, dať šancu.Reakcie kolegov boli všetky rovnaké. Vraj kam idem. Nikde, odpovedám.Opúšťam Nitru. Prácu. Byt. A idem naspäť domov. Sú takí, ktorí to vidia ako krok späť. Áno, je to krok späť. Ale späť ku mne, k mojej prapodstate, k tomu, čo a kto som kedysi bola. Nestratím samostatnosť, práve naopak, vymením stereotyp za zodpovednosť.Ráno nebudem nervózne stepovať vo večierke nevediac sa rozhodnúť, či si dám na raňajky opäť bagetu alebo opäť jogurt. Budem spásať všetko jedlé v záhrade.Nebudem sa maľovať, lebo budem krásne opálená.Čarovné slovné spojenie „mediálny partner“ presuniem do pasívnej slovnej zásoby. Miesto upravovanie tlačových správ budem písať to, čo cítim.Mám dva externé joby, ktoré mi nedovolia zakrpatieť. A ešte môžem pracovať aj z terasy. Možno je to šťastie. Ale dá sa na to pozerať aj ako na odmenu za všetko, čo som za uplynulý rok urobila.Nebudem sa štvrť roka naťahovať s cudzími deťmi niekde za hranicami, ale budem sa venovať vlastnej sestre. Tak sa nejako stalo, že moja akútna nezamestnanosť prišla našim celkom vhod. Ráno budíček, potom mliečko, nevyhnutné zladenie oblečenia a následne aj účesu, čítanie, kreslenie, tancovanie, piesok, meter vysoké kamarátky, hádzanie sa okolo krku aj kruté tvrdenia „neľúbim ťa!“. To bude hlavná aktivita môjho leta.A ešte si spravím vodičák.Na čele sa mi spravili vrásky. Normálne tri horizontálne priehlbiny nad sebou. Som vyčerpaná, kreatívne polomŕtva. Mám sa príliš rada na to, aby sa takto týrala ďalej.Bála som sa, že toľko času bez práce a bez frajera ma zničí. Že to sama so sebou nevydržím. Ale zisťujem, že nebudem mať prečo utekať pred realitou. Môj život bude plnohodnotný. Hm, príjemný krok späť...

sona hruzikova

sona hruzikova

Bloger 
  • Počet článkov:  139
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Musí sa, pomyslela si a rozvážne ponorila štetec do farby, udržať na úrovni prostého zážitku, jednoducho cítiť, že toto je stolička, toto stôl, ale zároveň cítiť aj to, že je to zázrak, je to extáza." Virginia Woolfová Zoznam autorových rubrík:  dušouúlomkyspoluhrach o stenuSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu