reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
sona hruzikova

sona hruzikova

Bloger 
  • Počet článkov:  139
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Musí sa, pomyslela si a rozvážne ponorila štetec do farby, udržať na úrovni prostého zážitku, jednoducho cítiť, že toto je stolička, toto stôl, ale zároveň cítiť aj to, že je to zázrak, je to extáza." Virginia Woolfová Zoznam autorových rubrík:  dušouúlomkyspoluhrach o stenuSúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Hurááá, nudím sa!

sona hruzikova

Hurááá, nudím sa!

Po veľmi dlhom čase mám opäť príležitosť kvalitne sa nudiť.

  • 28. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 985x
  • 16
Môj pohľad na žurnalistiku

sona hruzikova

Môj pohľad na žurnalistiku

V minulosti som nikdy netúžila po novinárkej kariére. A doteraz nie som stopercentne presvedčená o správnosti môjho rozhodnutia stať sa študentkou žurnalistiky. Časom sa však štúdium pre mňa stalo výzvou a čoraz viac ma fascinuje, koľko možností na uplatnenie so sebou novinárčina prináša.

  • 19. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 13
reklama
SkryťZatvoriť reklamu