reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
sona hruzikova

sona hruzikova

Bloger 
  • Počet článkov:  139
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Musí sa, pomyslela si a rozvážne ponorila štetec do farby, udržať na úrovni prostého zážitku, jednoducho cítiť, že toto je stolička, toto stôl, ale zároveň cítiť aj to, že je to zázrak, je to extáza." Virginia Woolfová Zoznam autorových rubrík:  dušouúlomkyspoluhrach o stenuSúkromnéNezaradené

reklama

hrach o stenu

Keď medzi spolubývajúcou a sexuálnou mašinou nie je žiadny rozdiel

sona hruzikova

Keď medzi spolubývajúcou a sexuálnou mašinou nie je žiadny rozdiel

Na displeji Calvin a Hobbes. Úsmev. Prijať hovor. „Sloňa, ja som musel utiecť z bytu. Ona ma takmer znásilnila. Neviem, čo idem robiť, ale nevrátim sa tam.“ Úsmev mi v tej chvíli zamrzol.

  • 31. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 300x
  • 92
Už neviem byť len študentka bez sebadôvery

sona hruzikova

Už neviem byť len študentka bez sebadôvery

Čo je veľa, to je príliš.

  • 26. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 500x
  • 17
Som menej ako žehlička na vlasy

sona hruzikova

Som menej ako žehlička na vlasy

Bol to týždeň sklamaní.

  • 3. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 083x
  • 14
Chcú, aby som vedela, čo sú konkludentné prejavy derogatívnej vôle

sona hruzikova

Chcú, aby som vedela, čo sú konkludentné prejavy derogatívnej vôle

Ale o tlačovom zákone mi nepovedia nič.

  • 23. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 430x
  • 54
Keď medzi spolubývajúcim a domácim zvieratkom nie je žiadny rozdiel

sona hruzikova

Keď medzi spolubývajúcim a domácim zvieratkom nie je žiadny rozdiel

Žijem v hriechu. Päťnásobnom. A už sa mi to prestáva páčiť.

  • 14. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 170x
  • 18
reklama
Biblia v kabelke

sona hruzikova

Biblia v kabelke

Efektné využitie lepidla a nožníc ako podstata vysokoškolského štúdia.

  • 30. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 353x
  • 25
reklama
SkryťZatvoriť reklamu